Je account / Je abonnement bij Offri

Je abonnement bij Offri

Tijdens of na je probeerperiode van 2 weken kun je een abonnement nemen op Offri. Dit abonnement kun je altijd wijzigen en maandelijks opzeggen.

Probeerperiode (trial)

Je hebt na aanmelding twee weken de gelegenheid om Offri uit te proberen. Gedurende deze periode kun je onbeperkt offertes aanmaken en versturen. Alle functies van Offri staan tot je beschikking. In deze periode ontvang je tips en trucs per e-mail, en we staan altijd klaar om je te helpen.

Je kunt je hier aanmelden voor de probeerperiode.

Je abonnement upgraden

Offri kent drie abonnementsvormen:

  1. Solo: dit pakket is bedoeld voor freelancers en organisaties die niet al te vaak offertes uitbrengen, maar die zich wel willen onderscheiden met een mooie, digitale offerte.
  2. Agency: dit pakket is bedoeld voor kleine en middelgrote teams, die regelmatig offertes uitbrengen en gebaat zijn bij een snelle en foutloze manier om bijzondere offertes uit te brengen.
  3. Enterprise: organisaties die meer offertes willen maken of maatwerk nodig hebben (zoals koppelingen of het wijzigen van de vormgeving) kunnen gebruik maken van het Enterprise abonnement.

Abonnement bij Offri upgraden of downgraden

Een abonnement kan alleen gewijzigd worden door de manager of eigenaar, zoals aangegeven in de gebruikerslijst van je workspace.

  1. Klik in Offri op het icoon van je workspace, en klik op workspaces beheren.
  2. Klik bij de workspace (of een van de workspaces) die onder het abonnement vallen op ‘Account instellingen’.
  3. Kies het pakket waarnaar je wilt up- of downgraden:
    1. Als je je abonnement wijzigt van Solo naar Agency (upgraden), dan zijn de eigenschappen van het nieuwe abonnement direct van kracht.
    2. Als je je abonnement wijzigt van Agency naar Solo (downgraden), dan zullen de eigenschappen van het nieuwe abonnement ingaan nadat de huidige periode van het abonnement is afgelopen.
    3. Als je je abonnement wijzigen van Solo of Agency naar Enterprise, dan vragen we je contact op te nemen met Offri (support@offri.nl) om de details door te nemen.

Incasso niet mogelijk?
Als incasso voor jouw organisatie of afdeling niet mogelijk is, dan bieden we voor gebruikers van het pakket Agency de mogelijkheid om per jaar te betalen op factuur. Wil je hiervan gebruik maken? Neem even contact op met support@offri.nl.

Abonnement bij Offri opzeggen

Hier vind je meer informatie over het opzeggen van je abonnement.

Heb je vragen? Of heb je suggesties hoe Offri beter kan? Neem contact op met ons Support Team via support@offri.nl.